Powered By Blogger

luni, 2 mai 2011

UPDATE BLOG SALE!

Am mai gasit cateva produse pe care nu le mai folosesc :D le-am pus si in aceasta postare dar le voi adauga si pe primul blog sale :) Daca doriti ceva, puteti sa imi lasati un comm si aici, dar si dincolo. 
Reguli
  1. primul venit primul servit
  2. transportul va fi  prin ramburs (9 lei)
  3. daca doriti ceva puteti sa imi lasati un comentariu aici sau pe adresa mea de mail stefi_blog@yahoo.com
1. Crema de fata, de zi -  Anew
*noua, nefolosita
pret: 28 lei (catalog 52 lei)

2. Crema lotiune cu Aloe Herbalife- pentru maini, corp.
*consumat pana la linia neagra
pret- 7 lei (magazin- 40 lei)
3.Lotiune de corp cu rodie
*folosit cam de 3-4 ori, cat se vede :)
pret- 6 lei

4.Parfum- apa de parfum- Jasmin
* nou, nefolosit
pret-20 lei
5. Maxi rouge lipstick-Farmasi
nuanta 03 ( ii un ruj nude cu particule roz)
*folosit o data
pret-5 lei


V-am pupat!

Un comentariu: