Powered By Blogger

luni, 14 februarie 2011

...... Happy Valentine`s Day!! ...... Tag: Are you a bookworm?



Incep prin a va dori un Valentine`s day minunat la toate si sa aveti parte de tot ce va doriti in aceasta zi! si... sa va anunt niste giveawayuri foarte dragute pe care le puteti gasi pe blogul Adynei, unde puteti castiga un produs cosmetic lush :>  pe blogul Laviniei, unde veti gasi 3 premii tentante si pe blogul Amaliei,unde de asemenea aveti sansa sa castigati un premiu ce contine produse de la Elf.. Intrati si inscrieti-va si voi!

Si acuma.. tagul: Are you a bookworm? :-s

1. Ce carti ai citit anul trecut?
Nu sunt eu mare fana a cartilor, dar anul trecut, mai din obligatie, mai din placere, am citit "destul" :D am citit mai mult carti inspirate din realitate pentru ca astea ma atrag, ma fac sa ma pun in pielea celor care au scris cartea din propria experienta :


Cele trei volume ale scriitoarei Corinne Hofmann: "Indragostita de un masai", "Revedere in Barsaloi" si "Adio, Africa"



                                      Sandra Gregory                 Colin Martin
                              "Uitati ca ati avut o fiica"         "Bun venit in infern"



Anne Brashaers- "Pantalonii calatori"


Lauren Weisberger -"Diavolul se imbraca de la prada"


2. Ce carte/carti citesti in acest moment?
Ups...nimic. Sunt prinsa in de-ale BAC-ului si nu prea am timp sa citesc altceva inafara de cartile din programa. Citesc ceva si in momentul acesta, dar neatragator... "Morometii" :|
3. Ce carti vei citi in acest an?
Ma tenteaza cateva carti :D binenteles, una din colectia Carti Adevarate, iar la restul m-a atras titlul.

Julie Gregory -"Captiva"
   


Graham Greene- "Sfarsitul unei iubiri"


Stieg Larsson- "Fata care s-a jucat cu focul"

Fata care s-a jucat cu focul


4. Care este cartea ta preferata?
Pana acuma "Indragostita de un masai"

5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
Hmm.. nu stiu. In general daca nu ma atrage titlul unei carti nu ma apuc de ea orice mi s-ar spune. Asa ca.. cele mai putin interesante mi s-au parut pana acuma cele de la scoala :D "Ion", "Ultima noapte..." dar cred ca asta e valabil pentru toate :D

6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
De obicei le citesc in liniste, sau in cel mai rau caz cu televizorul aprins, dar in nici un caz cu muzica pentru ca nu ma pot concentra deloc si automat las cartea din mana :)

7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
Nu pot sa spun ca sunt pasionata, insa din cand in cand ma mai joc Sims si .. table. Da! Table. Am luat mania asta de la mama :)

8. Care este filmul tau preferat?
Cred ca "Charlie St. Cloud"; am plans putin la el, dar mi-a placut foarte mult. Si, unul mai funny si mai romantic, "The proposal".

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
Pe amandoua. Nu m-as putea abtine sa cumpar doar cartea :D



Acestea fiind spuse, dau tagul tuturor fetelor care imi urmaresc blogul :)
 P.S. O sa revin cu un review pentru produsele de la Cosmetic Plant indata ce imi ajunge comanda :) Abia astept! Muhahahaha :)

 Si, o mica intrebare :D Voi ce tip de carti preferati?


4 comentarii:

  1. eu ador cartiile scrise de Agatha Christie, toate pe care le'am citit mi'au placut
    nu mor pana nu le citesc pe toate :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) multumesc pt ca m'ai adaugat in blogroll:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Denisa- Am citit si eu destule de la Agatha Christie. Sora mea era innebunita intr-un timp dupa ele si m-a molipsit si pe mine pentru o perioada. Dar am trecut peste ea, thank God :))

    RăspundețiȘtergere