Powered By Blogger

miercuri, 2 februarie 2011

LOTD: Winter look

   Hello gagici!

Pentru inceput vream sa va anunt ca sweetcrazylollipop ne-a pregatit un giveaway interesant. Pentru participare si mai multe detalii intrati aici . O sa contnui prin a va spune ca am avut o zi nasoala azi si cred ca asa o sa fie si urmatoarele chiar daca e "vacanta" inter-semestriala :|.... da! "vacanta", pentru ca si acuma trebuie sa ma trezesc devreme pentru orele de mate pe care le facem la scoala pentru BAC :(  Deci, va dati seama ca din nou nu am avut chef de nimic, dar totusi, m-am decis cu chiu cu vai sa postez machiajul pe care l-am purtat azi. Binenteles ca m-am enervat iar cu pozele- le-am facut in graba si nu mi-a iesit nici una cum mi-as fi dorit, my bad.
In fine, hai sa vedeti despre ce e vorba :)


No :)) un look rapid.. . fara prea mult "stat in oglinda".
Va las cu cateva poze mai in detaliu



Produse folosite si ordinea aplicarii lor:




Fond de ten Miss Sporty
Primer Elf
Concealer Miss Sporty
Paleta 120
Creion ochi maro Avon
Rimel Miss Sporty
Ruj Farmasi

Si atat! Asta a fost tot pentru azi :) O sa incerc sa imi revin si sa fac mai multe lookuri . Aaa.. sa nu uit :D Gabi are un giveaway care stiu ca o sa va placa :) intra aici si participa si tu!!

Kisses,
  Stefi


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu