Powered By Blogger

duminică, 30 ianuarie 2011

Arabic Make-up

    Hello girls!

Am revenit in sfarsit cu un look...chiar daca.."trisez" putin, pentru ca a fost facut de ceva vreme...pe cand exista inca bradul de Craciun :) Cam asa arata...

M-am molipsit de look-ul fetelor din telenovela "Iubire si onoare". Imi place foarte mult cum sunt machiate si m-am inspirat putin din machiajul lor, chiar daca e adaptat pentru ochii mei verzi :) nu ma prinde bine culoarea neagra asa ca nu am putut folosi asa mult cum e la ele :)






Hope you like it! :)
Astept parerile, propunerile si criticile voastre si pe mailul meu :)
Pupici,

12 comentarii:

  1. pare interesant, dar poză cu ochii închiși n-ai?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-a iesit super,imi place, si eu am un machiaj arabic pe blog :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. iguanitza- trebuie sa am pe undeva...o voi pune si pe aceea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. simi_for- mersi :* o sa intru sa il vad si pe al tau :) kisses

    RăspundețiȘtergere
  5. denisa-si mie imi place mult :) e din trusa 120 :)

    RăspundețiȘtergere
  6. super:X..de cand am zis ca fac si eu un machij de genu si nu am mai facut:P

    RăspundețiȘtergere
  7. don't like it; love it :-?
    e foarte intens~

    RăspundețiȘtergere
  8. Irynuk- ai face bine s ate apuci de el ca sunt curioasa sa vad cum iti iese :X

    RăspundețiȘtergere
  9. ycnfwmb- ma bucur ca iti place :*

    RăspundețiȘtergere