Powered By Blogger

luni, 24 ianuarie 2011

Giveaway :)

Hello!

Stiu.. stiu...nu am postat de mult. Am fost foarte prinsa in de-ale BACului dar promit sa ma revansez. Oricum.. nu am stat degeaba in zilele astea :> am facut eu ceva si am pregatite cateva lookuri. Deci.. putintica rabdare. DAR, totusi.. nu am hibernat total... am avut timp sa ma uit peste alte bloguri si am gasit 2 giveaway-uri foaaarte dragute si stiu ca o sa fiti interesate.

             Giveaway-Pensule Sigma
             Giveaway Trusa BLUSH



Deci? Stiu ca abia asteptati si voi sa participati si sa castigati! Asa ca.. pentru detalii intrati AICI  pentru pensulele sigma si AICI pentru minunata trusa de blushuri si urmati regulile pentru participare. . Oricine si le-ar dori. Hmmm...  Bafta!

Voi ce pensule folositi? Chiar is curioasa ca urmeaza sa imi achizitionez cate ceva si inca nu sunt hotarata de care :) Astept sugestiile voastre
Pupici!
Stefi





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu