Powered By Blogger

joi, 30 decembrie 2010

Simple Brown Smokey Eyes

Hi again!

Astazi va propun un look la indemana oricareia dintre noi. Nu prea am avut timp astazi asa ca am apelat la acest look pentru ca se poate face foarte simplu si repede, totusi cred ca se poate purta atat la o tinuta de seara, cat si zilnic.
So, let's see!


Am folosit:
  •  PENTRU OCHI




  • PENTRU SPRANCENE
                                      
  • PENTRU BUZE


Machiajul pas cu pas:

          Step 1.
Prima data mi-am pregatit fata cu fond de ten si baza de machiaj Farmasi, iar apoi am aplicat un primer de la Elf si un creion alb. Totodata, am conturat sprancenele cu fardul nuanta Brownstone (a+b)

          Step 2. Am aplicat culoarea numarul 1 din paleta 88 Fraulein.
          Step 3.
Am pus o bucata de scotch pentru a-mi pastra forma dorita. Am folosit nuanta 2+3 din paleta 120, iar apoi am blenduit bine.


Am conturat ochiul cu un eyeliner negru lichid de la "Miss Sporty".
           Step 4.
Am indepartat scotch-ul si am retusat putin forma cu ajutorul unui betisor cu putina crema demachianta.
De asemenea, am folosit si pe pleoapa inferioara aceleasi nuante.

         Step 5.
 Cu ajutorul unei pensule Elf pentru blenduit, am aplicat nuanta 4 sub spranceana.
          Step 6.
Cu rimelul Maybelline am pus in evidenta culoarea ochilor si a machiajului.

   Finally... this is it!


Sper sa va placa! Astept parerile si criticile voastre :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu