Powered By Blogger

marți, 28 decembrie 2010

Primul meu make-up!

Salut! Acesta este primul meu make-up postat aici. Sunt foarte incantata de cum a iesit si sper sa va placa si voua.
Sa incepem!
M-am inspirat din produsul B.U.trendy (eau de toilette) pe care, btw il ador!
Asa arata abordarea mea:
Produse folosite:

  •  Ca la orice machiaj, inainte de aplicarea fardului de pleoape am folosit un primer de la Elf;
  • Am folosit un concealer "Miss Sporty" nuanta light;
  • La urmatorul pas am aplicat fondul de ten Affinitone Mineral de la Maybelline
    nuanta Ivory; 
  • Apoi am aplicat fardul de ploape din paleta cu 120 de culori, iar in final am conturat ochiul cu tusul de pleoape si Mascara Pentru Lungime & Volum de la Elf.


I hope you like it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu