Powered By Blogger

marți, 28 decembrie 2010

My first blog!

     Wow..emotiile de inceput :) Ce sa spun.. m-am incumetat sa imi fac un blog ca imi plac mult toate chestiile legate de make up...am vazut la multe dintre voi postari cu diferite lookuri, review-uri si m-a tentat si pe mine. Daca la inceput doar imi placeau cosmeticele, acuma sunt inebunita dupa ele.. din orice magazin pe langa care trec, oricat de mic, trebuie sa imi achizitionez cate ceva :)) Am invatat multe de la voi, si sper sa duc si eu mai departe "traditia".

     Sunt o incepatoare in de-ale make-up-ului, dar promit sa ma straduiesc si sa va ajut in tot ce pot, cu ce am invat pana acuma. Asta inseamna ca sunt deschisa atat la propuneri, cereri, sugestii dar si critici :) Sper sa va placa!

Pupici,
Stefi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu