Powered By Blogger

miercuri, 29 decembrie 2010

Christmas make-up

Hellooooo!

Incep aceasta postare prin a va arata bradutul meu :x. Craciunul acesta a fost foarte bogat pentru mine pentru ca am primit mult doritul ceas Consuela din Avon si o trusa de machiaj profesional de la Fraulein. Voi ce ati primit? 



Pentru azi v-am pregatit un look cu muuult verrrde pe care l-am asociat cu verdele bradului!
So, this is it!


Ce-am folosit?


Pentru fata:
  • Fond de ten MagiX Cashmere, Avon;
  • Pudra si Blusher, Elf;
  • Concealer "Miss Sporty", nuanta light.
Pentru ochi:
  • Primer, Elf;
  • fard de ploape 120 palette;
  • creion de ochi negru;
  • creion de ochi - partea inferioara a ochiului;
  • rimel "Miss Sporty" - instant volume.


Cam atat pentru azi!
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu