Powered By Blogger

miercuri, 2 martie 2011

Face painting - Butterfly

Hello!

In primul rand, o data cu luna martie vreau sa va urez o primavara cat mai frumoasa,  si sa imi cer scuze ca.. am lipsit atata vreme de pe blog. O sa ma revansez, promit. Oricum, am pregatit pentru zilele urmatoare cate ceva, chiar daca acel "ceva" nu e machiaj :) si sper sa va placa.
Azi o sa va arata abordarea mea pentru un face painting, realizat pentru concursul Adynei. Daca va place, si daca doriti, puteti intra pe blogul ei si sa ma votati :D

Tadaaaaaaaaaaam!


Poza de inspiratie


Asa arata la inceput :D


Si acuma va las cu cateva imagini cu rezultatul final :)








Sincer, eu sunt multumita de cum mi-a iesit, in comparatie cu primul meu face painting, si .. chiar sunt mandra ca am lucrat asa curat :)) Sper sa va placa si voua, astept pareri :*

Pupici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu