Powered By Blogger

luni, 7 martie 2011

Sunday...

Am văzut|Love and other drugs
|Am ascultat| Shakira - Loca ft. Dizzee Rascal( nu doar asta :D)
|Am citit| Morometii 
|Am făcut|prajitura cu mere si biscuiti 
|Am mâncat| pireu cu aripioare
|Am băut|3 litri de apa :))
|Am gândit| ca trebuie sa ma pun pe invatat deja ( 2 luni pana la BAC :|)
||M-am bucurat|ca a iesit soarele
|M-am enervat|ca, in ciuda faptului ca a iesit soarele, e tot frig
|Mi-am dorit|să vină primăvara! 
|Click| Bloguri
|M-am mirat| ...?

3 comentarii:

  1. felicitari pentru cei 3 litri de apa!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. denisa- mersi :)) chiar ii o performanta si ma laud cu asta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am vazut filmul "love and other drugs".. mi s-a parut bestial.. si parca depaseste realitatea.. putine sunt cazurile acestea de dragoste adevarata.. altii ar parasi pur si simplu.. sau chiar nici nu s-ar mai uita dupa cineva cu pb de gen.. in fine..
    Spor la invatat pt bac :)

    RăspundețiȘtergere